أخبار عاجلة

«أنا غلطان».. بهاء سلطان يكشف عن الأغنية الخامسة من «سيجارة» ()

«أنا غلطان».. بهاء سلطان يكشف عن الأغنية الخامسة من «سيجارة» (فيديو) «أنا غلطان».. بهاء سلطان يكشف عن الأغنية الخامسة من «سيجارة» ()

طرح المطرب بهاء سلطان، الخميس، أغنية جديدة بعنوان «أنا غلطان»، عبر موقع «يوتيوب»، حيث تعد الاغنية الخامسة من ألبوم «سيجارة»، والذي بدأ تسجيله عام 2014.

أغنية «أنا غلطان» كلمات وألحان عزيز الشافعي عزيز الشافعي وتوزيع موسيقي طارق حسيب

وتقول كلمات أغنية «أنا غلطان»:«وأنا غلطان عشان حبيت وبينت إهتمامي بيك عشان كدة يعني بقيت ما أنفعشِ ومن نظرك نزلت مابقيتش لايق ليك وكان مفروض ما أحبكشِ ولو حبيت ما أبينشِ ودلوقتي خلاص همشي أنا وقلبي اللي دايب فيك وليه طيب عشان طيب عشان يعني اللي في قلبي على لساني بتكسرني وتخسرني بتخسر حب مش سهل تلاقيه تاني مفيش أسباب أنا اللي اختارت من الأول أعيش في عذاب ألومك ليه وأقولك إيه ما أنا اللي جريت ورا وهم وطلع كداب تعبت كتير وبتألم يا رب أفوق وأتعلم ومن بكرة أنا وانت هنتقابل ولا الأغراب».

يذكر أن الإعلامية إسعاد يونس أعلنت إنهاء الخلافات القائمة بين المطرب بهاء سلطان والمنتج نصر محروس، وتوقيع عقود التصالح بينهما، خلال حلقة برنامج «صاحبة السعادة»، التي شهدت عدد من المفاجآت، منها إذاعة 4 أغنيات جديدة وحصرية بصوت وأداء بهاء سلطان؛ والأغنيات هي «ليالي طويلة»، و«أنا مش هندم»، و«أسيبك ليه»، و«عاملين الصح»، وهي آخر ما غناه بهاء سلطان مع منتجه السابق نصر محروس، وانفردت به «صاحبة السعادة» خلال الحلقة.

المصرى اليوم