أخبار عاجلة

أحمد سعد يكشف المستور: سمية الخشاب مش تمام وسرقتني.. ورد ناري من الفنانة (فيديو وصور)

كتب: ضياء السقا

أشتعلت الأزمة بين المطرب أحمد سعد، والفنانة سمية الخشاب، بعد ظهور الأول ضيفا على برنامج "شيخ الحارة" لبسمة وهبه، على القاهرة والناس، واتهامه لزوجته السابقة بالسرقة، الأمر الذي دفع الممثلة للرد والدفاع عن نفسها.

وكان سعد قد هاجم سمية، قائلا: "الست اللي تخرج أسرار زوجها تبقى مش تمام، وهى خدعتني بسبحتها وجذبتني إليها وسرقتني".

كما روى قصة شرائه شقة باسمها لأنه لا يجيد تعاملات البنوك والشيكات ودفع الأقساط، كي يعيشا معا، ودفع مقدم الشقة وأول 10 شهور من الأقساط، وعندما طالبها بأن تعيدها له رفضت، وقالت إنه سترد له المبلغ، وبالفعل دفعت ربعه فقط، وكان هذا سبب الخلاف، ووقع طلاق شفوي قبل الطلاق الرسمي بـ6 أشهر.

رد ناري من سمية

من جانبها ردت الخشاب على تصريحات سعد، عبر حسابها على إنستجرام قائلة: "أنا مش هارد عليك احتراما للعلاقة الروحانيه الي كانت بنا والي كانت كلها حب واحترام للعيش والملح.. بس هتتحاسب علي الكلام ده انت والزميلة بسمة الي ماعندهاش وقت غير انها تتدخل في خصوصيات الناس وتشوه صورتهم قدام الجمهور المحترم عشان كده كان ليا حق ارفض اطلع في برنامج غير محترم زي ده".

وأضافت سمية: "انا اكيد هرد عليكم وده من حقي لان الساكت عن الحق شيطان اخرس.. ومع احترامي للجمهور والناس مش اي حاجه تتقال نصدقها في كلام يتقال صدق وفي كلام كدب ..بس الصح صح والغلط غلط.. إن شاء الله هوضح ده في رد قريبا جدا من اتهام في حاجات انا معملتهاش.. الله يسامحكم".

الموجز